15 març 2008

[14/03/2008] – El “Racó” de Mataró Ràdio finalista de la 23a edició del “Premi Rosalia Rovira” d’emissores municipals. Apartat B.

El divendres 14 de març de 2008 al Poliesportiu al Palau Olimpic de Granollers es va celebrar la 23a edició de la Festa de la Comunicació Local on es van lliurar diferents premis de comunicació local. El programa El Racó del Grup d’Història del Casal va ser un dels tres finalistes entre 31 programes que optaven al “Premi Rosalia Rovira” d’emissores municipals. Finalment el premi va ser per “El basar de la cultura” de Montcada Ràdio, per ser un programa que ha transcendit fora de la població a partir de l’excel.lent concurs de microrelats, així com per la seva funció de foment de la lectura mitjançant la relació que manté amb la biblioteca de la ciutat. Al trascurs de l’acte es va lliurar el Premi d’Honor a LLuis Lligoña a títol pòstum per la seva tasca en la Televisió de Mataró.