27 març 2009

[27/03/2009] – Presentació de la web didàctica “Cabrera de Mar: arqueologia i patrimoni”

El divendres 27 de març de 2009 a les 19.30 h a la Sala d’Actes de Can Palauet (C. d’en Palau, 32-34) en el qual el Grup d’Història del Casal hi ha participat activament. En l’acte hi van participar l’Il.lm. Sr. Joan Antoni Baron, alcalde president de l’Ajuntament de Mataró; l’Il.lm. Sr. Jaume Borràs i Ferré, alcalde president de l’Ajuntament de Cabrera de Mar; Joaquim Graupera, President del Grup d’Història del Casal; el Sr. Sergi Igual, director de zona de Caixa Catalunya i el Sr. Josep M. Rovira, co -autor de la web juntament amb el Sr. Ferran Bayés. Un cop presentada aquest interessant web va tenir lloc una interessant conferència del Dr. Joan Santacana, professor titular del departament de Didàctica de les Ciències Socials de la Universitat de Barcelona.