23 juny 2009

[23/06/2009] – Rebuda de la Flama del Canigó a Mataró

El passat dimarts 23 de juny de 2006, Joaquim Graupera, president del Grup d’Història del Casal va pronunciar un discurs en nom de les entitats organitzadors de l’acte. A les 18.30 h va començar l’acte amb un balls poulars davant de l’Ajuntament i la flama va arribar al voltant de les 19 h a l’Ajuntament i es va produir l’encesa del pabeter del balcó de l’Ajuntament. Desprès dels parlaments de Joaquim Graupera i l’alcalde de Mataró Sr. Joan Antoni Baron, Genís Mayola va interpretar “Muntanyes del Canigó” i “Viatge a Ítaca”. El recorregut de la Flama va continuar La Riera avall fins al carrer de Sant Joan per encendre la flama davan del sant. La Flama continuà cap a la platja del Callao on es va encendre el monument al Camí del Nord i s’endinsà en el mar.