18 octubre 2012

El Grup d’Història del Casal participa en els actes del 50è aniversari del descobriment de la Vil·la Torre Llauder.

El Grup d’Història del Casal participa en les actes de celebració del 50è aniversari del descobriment de la Vil·la romana de Torre Llauder que organitza l’IMAC-Museu de Mataró.
El dijous 15 de novembre dins el programa de ràdio El Racó a Mataró Ràdio, parlarem de L’estat actual de la recerca i de la difusió del patrimoni arqueològic a la comarca, amb Albert Martin, arqueòleg municipal de Cabrera de Mar, Joaquim Garcia, arqueòleg municipal de Mataró i Joan-Francesc Clariana membre del GHC.
El dimecres 28 de novembre trindrà lloc la conferència a càrrec de Joan Francesc Clariana, gran expert en la matèria, amb el títol: La terra sigil·lata de Torre Llauder: producció sud-gàl·lica. La conferència tindrà lloc a les 19:30 a Ca l’Arenas.