12 desembre 2013

El Grup d’Història s’afegeix a l’homenatge a l’artista Santiago Estrany

El passat 21 de novembre es va celebrar l’acte d’homenatge que Mataró ret al mestre i artista Santi Estrany, que va morir el passat mes de maig, organitzat per l’Ajuntament de Mataró i les associacions Sant Lluc per l’Art Mataró i Amics de Ca l’Arenas. L’acte va comptar amb la intervenció de l’historiador de l’art i expert en la figura i l’obra de l’artista Francesc Fontbona que va glosar la vida i l’empremta artística de Santiago Estrany. En el marc de l’acte va intervenir també Antoni Luis, president de l’Associació Sant Lluc per l’Art, com a representant de les dues entitats organitzadores i va anunciar que diferents entitats mataronines entre les que hi ha el Grup d’Història del Casal, han demanat a l’Ajuntament la concessió de la medalla d’or de la ciutat a l’eminent artista.