19 febrer 2016

Malgrat de Mar recorda la figura i l’obra de mossèn Fèlix Paradeda

L’Arxiu Municipal de Malgrat de Mar reprèn, el proper diumenge 21 de febrer, el cicle dedicat a mossèn Fèlix Paradeda amb una Matinal d’Història que porta per títol “Entre Palamós i Malgrat: escoltant Paradeda”. La conferència anirà a càrrec dels investigadors Joan Piña Pedemonte, que molt bé la vida i l’obra del mossèn a Malgrat de Mar, i Gabriel Martín, que ha estudiat l’etapa palamosina de Mn Fèlix Paradeda. L’acte començarà a les 12 h a la sala d’actes de l’Arxiu Municipal.

El programa d’activitats a l’entorn de la figura i l’obra de mossèn Paradeda seguirà al mes de març amb una pel Malgrat de mossèn Fèlix Paradeda visitant llocs emblemàtics de la vila vinculats a mossèn Fèlix, a càrrec d’Anna Maria Anglada i Joan Piña. Entre abril i juny hi haurà l’exposició “El llegat de mossèn Fèlix Paradeda. Pro aris et focis”, i es presentarà, tan a Malgrat com a Palamós el llibre “L’obra de mossèn Fèlix Paradeda. Edició crítica”. Finalment a Palamós es farà una nova passejada, aquest cop per Palamós, visitant llocs emblemàtics de Palamós vinculats a mossèn Fèlix.