Activitats 2011

9 juny 2011

[09/06/2011] – Acte commemoratiu dels 25 del Grup d’Història del Casal

El passat dijous 9 de juny de 2011 es va celebrar al Saló de Plens de l’Ajuntament de Mataró l’acte institucional per celebrar el 25è aniversari del Grup d’Història del Casal de Mataró.
En primer lloc, va intervenir el President de l’Entitat Joaquim Graupera que va fer un repàs dels 25 anys d’història de l?entitat, recalcant els valors que han caracteritzat l’associació des dels seus inicis. Seguidament hi va intervenir l’historiador Joan Giménez, que va destacar l’interès per part dels mataronins a estudiar la seva pròpia història i va esmentar les principals aportacions del Grup d’Història del Casal en la divulgació d ela història local. Per la seva banda, la Dra. Francesca Español, professora titular de la Universitat de Barcelona, en la seva conferència va destacar la faceta restauradora de Puig i Cadafalch vinculant-lo als valors de la renaixença. L’acte va concloure amb el parlament de l’Il.lm. Sr. Alcalde de Mataró que va fer referència als canvis soferts a Mataró en aquests 25 anys d’història.
L’acte va ser retransmès per Sandra Cabrespina en directe en el programa “El racó” de Mataró Ràdio