Activitats 2008

24 juny 2008

[23/06/2008] – Arribada de la Flama del Canigó a Mataró

El passat dilluns 23 de juny, a les 19,30 del vespre davant l’Ajuntament de Mataró es van fer els actes de rebuda de la Flama del Canigó.
La flama va rribar portada per els marxaires “Maimecanso” i va ser en lairada pels castellers de Mataró. Un cop encesa la flama en el balcó de l’Ajuntament pel Sr. Alcalde, es van fer uns discuros de benvinguda a càrrec de la Sra Roser Trilla com a delegada de l’organització, del Sr Alcalde de Mataró Sr.Joan Antoni Baron i la lectura del pregó a càrrec del Sr. Jaume Vellvehí i Altimira, membre del Grup d’Història del Casal. Tot seguit, el cantautor mataroní Sr.Genís Mayola va interpretar diverses cançons entre elles “Muntanyes del Canigó”. En l’acte també hi van col.laborar el grup folklòric dels cavallets de Mataró que va fer diferents balls de bastons prèvis a l’arribada de la flama.
Posteriorment la flama va ser portada per membres d’entitats locals a diferents llocs de la ciutat per encendre les fogueres de la ciutat.
L’acte va estar organitzat pel Club d’Opinió Jaume Llavina, Òmnium Cultural. Mataró amb la col.laboració del Grup d’Història del Casal.